Interešu izglītības programmas 2023./24. m.g. Sporta dejas un ritmikas nodarbībās izglītojamie izzina dejas dažādās pasaules kultūrās un fiziski attīstās ritmiskās spēlēs un rotaļās. Audzēkņi apgūst darba prasmes strādājot dažādās tehnikās ar tekstilmateriāliem un citiem materiāliem. Attīstīta telpas un kompozīcijas uztveri. Rodas priekšstats par dažādu materiālu formēšanas iespējām. Šajās nodarbībās notiek darbs ar informācijas avotiem, diskusijas, radošas un intelektuālas spēles, ekspedīcijas, ceļojumi, āra nodarbības, pārgājieni, tikšanās, praktiskas nodarbības, grupu darbs, projekti, konkursi, radošās darbnīcas. Nodarbībās izglītojamie apgūst stikla apstrādes iespējas un mācās tās radoši pielietot savā jaunradē. Tiek veidoti radošie darbi, griežot un kausējot, kā arī apgleznojot stiklu. Tiek veidoti dažādi dekori, trauki, svečturi, rotas. Nodarbībās izglītojamie iepazīst angļu valodas pasauli radoši, praktiski darbojoties un pielietojot iegūtās zināšanas ikdienas darbībās, lomu spēlēs, sarunās. Izmantojot dažādus interesantus uzskates materiālus, skolēni iemācās savas zināšanas vizualizēt, un atkārtojot nostiprināt. Lego darbnīcas audzēkņi daudz eksperimentē, veidojot tematiskus darbus no lego klucīšiem. Tehniskā modelēšana veicina gan tehniskās spējas un prasmes, gan vērīgumu un acumēra precizitāti, attīsta roku veiklību, kā arī pilnveidojas uztveres spējas un domāšanas process. Animācijas studijā audzēkņi iemācās veidot tēlus un tos animēt “Stop-motion” tehnikā. Tiek attīstītas prasmes veidot animētu stāstu, kā arī stiprinātas tehnoloģiskās iemaņas fotografēšanā, video apskaņošanā un montāžā. Elektrodarbnīca ir viens no tehniskās jaunrades veidiem, kurš piedāvā skolēniem apgūt zināšanas un prasmes lodēšanā, elektrisko ķēžu veidošanas likumsakarībās, elektronisko komponentu pielietošanā, kā arī programmēšanas pamatprasmes robotikā. Šīs nodarbības ir kā kultūras piedzīvošana klātienē gan iepazīstot tekstilmākslu, gan mērķtiecīgi darbojoties un iepazīstot konkrētā mākslas veida izteiksmes līdzekļu nozīmi ideju realizācijā. Trases automodelismā ir apvienota tehniskā jaunrade un sportiskais azarts. Nodarbību mērķauditorija ir 3.- 12.klašu audzēkņi, jo pēc pieredzes no šī vecuma parādās padziļinātāka interese par tehniskām lietām. Izglītojamie viedo savus auto modelīšus un piedalās sacensībās. Nodarbībās izglītojamie apgūst ģitārspēles pamatzināšanas, lai orientētos mūzikas stilos un ģitārspēles tehnikā, izmantojot gan nošu pierakstu, gan tabluatūru, veidojoties par harmonisku, vispusīgi attīstītu personību, kas orientējas daudzpusīgajā mūzikas pasaulē, atrodot tajā savu vietu un īstenojot savas muzikālās intereses. Nodarbībās izglītojamie iemācās orientēties tehnikas daudzveidībā, pielietošanas paņēmienos, kā arī izprast savu darbību likumsakarības. Tiek veidoti dažādi koka auto un kuģu modelīši un radiovadāmi braucamrīki. Šajās nodarbībās izglītojamie ar 3D pilspalvām veido dažādus telpiskus radošos darbus. Tiek sekmēta dizaina domāšana un tehnologiskās jaunrades attīstība. Darbnīcā izglītojamie iepazīstas ar ādas kā materiāla izmantošanas daudzveidību, ādas apstrādes un pielietojuma attīstības vēsturi. Izglītojamie realizē savas idejas ādas priekšmetu izgatavošanā. Nodarbībās tiek apskatītas mūsdienīgas programmēšanas iespējas. Audzēkņi pilda dažādus praktiskos uzdevumus, kas ļauj atklāt profesijas piedāvātās nākotnes iespējas, kā arī nodrošinām mācību līdzekļu SCRATCH vai PYTHON (atkarīgs no vecuma grupas) valodu apguvi katram izglītojamajam. Šajās nodarbībās izglītojamie pilnveido savas amatniecības prasmes, izmēģinot dažādus inovatīvus materiālus un tehnikas, kā arī iepazīst Latvijas amatnieciskās kultūras vērtības. Nodarbībās audzēkņi attīsta un pilnveido ēdienu pagatavošanas prasmes, pārtikas produktu savienojamību un garšu izpausmes, ka arī pagatavoto ēdienu servēšanu un pasniegšanu. Nodarbībās Izglītojamie gatavo unikālas, pašradītas lelles no auduma – šujot, adot, filcējot, aplicējot un aužot. Sistemātika nodarbošanās ar rokdarbiem veicina pirkstu sīko motoriku, trenē roku un acu darbības koordināciju, attīsta uzmanību, veido priekšstatu par daudzumu un ļauj apgūt secīgu darba veikšanu. Izglītojamie, mērķtiecīgi darbojoties, iepazīst keramikas izteiksmes līdzekļu nozīmi ideju realizācijā. Nodrošina audzēknim nepastarpinātu informācijas ieguvi. Veido izpratni par keramiku, darbojoties praktiski. Nodarbībās tiek apgūtas gleznošanas pamatiemaņas. Izglītojamie apgūst krāsu mācības pamatus. Iegūtās zināšanas un prasmes tiek nostiprinātas arī sarežģītākos uzdevumos. Šīs nodarbības palīdz vieglāk izprast vides likumsakarības, ieraudzīt lietu un parādību ciešo mijiedarbību un savstarpējo sasaisti, kas paaugstina interesi par vides tēmām.